My skin care products

pondelok, júna 20, 2016


Už z názvu vám môže byť jasné, o čom v dnešnom príspevku budem písať. Rozhodla som sa vám ukázať aké prípravky používam na starostlivosť mojej tváre, pretože ako každé dievča potrebujem mať pleť zdravú, peknú a hydratovanú. Určite každá z vás má občas pocit, že vaša tvár je "ťažká" , suchá/mastná , problematická alebo sa vám jednoducho vytvorilo viac pupákov ako by ste chceli. Alebo... vlastne nechceli. Dokáže nás to veľmi nahnevať, a po zvyšok dňa sa cítime neisté, škaredé a naša nálada nám klesla minimálne pod 50%. Každá by chcela mať krásnu, zdravú pleť, no výsledok dosiahnete len vtedy, ak sa o pleť budete dostatočne starať. Ukážem vám teda pár produktov, s ktorými som zaručene spokojná. Samozrejme z týchto produktov, ktoré dnes v príspevku uvidíte vám nemusí sadnúť ani jeden, pretože každá z nás má iný typ pleti, ale ak máte suchú, alebo problematickú pleť, tak ste na správnom mieste. Budú to produkty, ktoré používam nielen ja, ale už s nimi má skúsenosť aj moja staršia sestra, ktorej pleť je mastná, a preto sa aj dievčatá s mastnou pleťou nemusíte obávať, že v dnešnom príspevku nenájdete nič pre vás.

Ako prvé čo vám ukážem, je táto sada produktov od značky BIODERMA. Môžem z vlastnej skúsenosti povedať, že s touto značkou produktov som veľmi spokojná. Do obchodu som išla s tým, že potrebujem micelárnu vodu (budete ju mať opísanú nižšie) a krém na tvár. Ponúkli mi za výhodnú cenu (3€) takúto sadu + krém na pleť od biodermi k tomu zadarmo. No nekúp to. Ani som neváhala a brala som to. Kde inde vám ponúknu za takú super cenu takýto gél , telové mlieko a ešte aj krém na pleť a to všetko od biodermi? V sade sa nachádza výživný penivý gél (500ml) na suchú (aj atopickú) pokožku, telové mlieko (500ml) na suchú pokožku, ktoré obnovuje komfort pokožky a + hydratačný krém (40ml) na suchú a oslabenú pleť, ktorý vyživuje, hydratuje a chráni pokožku tváre. Zakúpila som to všetko v lekárni.








Ďalšia vec, ktorú som spomínala vyššie je micelárna voda pure all in one (400ml) od značky GARNIER. Hľadala som micelárnu vodu, ktorá moju pleť vyčistí ale aj vyživí. Moja pleť je sčasti suchá ale aj mastná, čiže taká zmiešaná a táto micelárna voda je presne na taký typ pleti aký mam aj ja. Mala by vám pleť vyčistiť, odstrániť make-up v oblasti očí, tváre a pier bez oplachovania a nielen že čistí, ale aj zmatňuje. Je teda pre zmiešaný, až mastný a citlivý typ pleti. Zakúpila som ju v 101 drogérii. Cenu tohto produktu si avšak už nepamätám :/.



Ďalej používam tento čistiaci peeling Pure Zone 30s Perfect-Clear (150ml) od značky L´ORÉAL. Obsahuje kyselinu salicylovú a 3D peelingové mikročastice, vďaka ktorým pleť chráni pred čiernymi bodkami, pupákmi a tak isto pleť zmatní. Okrem toho obsahuje aj mentolovú zložku, takže má po nanesení chladivý účinok a osviežuje pleť. Mal by sa nanášať na vlhkú pleť a rozotierať na tvár, popri čom treba klásť dôraz na T-zónu. Po 30 sekundách môžete zmyť vodou tvár a vua láá, pleť máte hebkú a po pár týždňoch je vidieť výrazná zmena. Zakúpiť sa dá vo všetkých drogériách.




No a posledný produkt je Pure skin /face wash (150ml) od značky ORIFLAME. Je to čistiaci pleťový gél na problematickú mastnú pleť. Odstraňuje prebytočný maz a obmedzuje mastenie pleti. Aplikuje sa na navlhčenú pleť a vmasíruje sa do pleti. Po aplikovaní ho zmyjete vodou a pleť máte čistú a vyživenú. Treba dávať pozor aby sa gél nedostal do kontaktu s očami, pretože sa v ňom nachádza aj alkohol, ktorý by vám na oči nepôsobil najlepšie. Tento gél je vlastne niečo podobné ako ten čistiaci peeling od loréalu ibaže neobsahuje peelingove mikročastice a mentolovú zložku. Zakúpiť sa dá taktiež vo všetkých drogériách.



Dúfam že vás niečo zaujme a pomôže vám to k výsledkom vašej vysnívanej hebkej, zdravej a čistej pleti.  xx

You Might Also Like

0 komentárov

Obľúbené príspevky