Stop bullying

nedeľa, novembra 15, 2015


Ahojte.. V dnešnom príspevku by som sa chcela rozpísať o šikane, vysmievaní, urážaní a takýmto podobným veciam. Chcela by som sa k tomuto vyjadriť a povedať resp. napísať vám čo si o tom myslím a nejaké moje skúsenosti.

Kedysi som sa stala aj ja terčom výsmechu a som ním v určitých situáciách aj doteraz. Spolužiaci a "kamaráti" sa mi často smiali že som moc chudá, že som ako anorektička. Za svoju váhu som nemohla a vôbec som nebola podvyživená ako si niektorí mysleli. To, že som bola chudšia ako ostatní a že som nebola 60 kilový macko (týmto nechcem aby to niekto bral ako urážku, pretože sama viem aké to je keď sa vám niekto vysmieva, a keď za to vôbec nemôžete) robilo zo mňa anorektičku. Nenazývam to ako šikana ale určití ľudia sa mi posmievali a hocikedy povedali niečo nepekné čo sa týkalo mojej váhy. Často som doma plakávala ale nikdy som to takto verejne nerozoberala.. Postupom času som si uvedomila, že si nebudem takýchto ľudí všímať, aj keď ma ešte stále zamrzí ak niekto niečo také spomenie.

Človek si musí uvedomiť, že je dosť silný na to, aby sa postavil na nohy a dal druhým najavo, že má na viac. Že je tak isto niečím výnimočný. Že zatiaľ čo oni sa mu vysmievajú on mohol dokázať omnoho viac ako si ľudia myslia a vedia predstaviť. Každý je v niečom výnimočný. Mali by sme sa pozerať na to, čo ľudia dokážu, na tie pozitíva ľudí a nie zaoberať sa ich chybami. Ľudia si tým zvyšujú ego a ubližujú druhým pre zaujímavosť. Oni sami si neuvedomujú, že slová bolia niekedy viac ako skutky a človeku to dokáže veľmi ublížiť. Šikanujú, no keby prišlo na nich, zistili by aké je to strašné a koľko škody to zanechá. Keby sa ľudia začali pozerať len na to dobré a nezaoberali by sa tými zlými vecami, všetko by bolo iné. Chcela by som týmto príspevkom povzbudiť ľudí, ktorí sú šikanovaní, ktorí sa stali tak isto terčom výsmechov a urážok a ktorí si prežili veľa smutných dní, kedy oplakávali svoje chyby a zabudli, že sa musia postaviť na nohy a uvedomiť si, že aj oni sú niečím výnimoční a mali by to dať najavo. Veď všetci sme len ľudia a každý je svojím spôsobom úžasný.

Našla som pár pekných fotiek a citátov, ktoré by som chcela s vami zdieľať v tomto príspevku. Raz mi kamarátka povedala, že nechápe čo vidím na citátoch, ale mne citáty veľa dali a pomohli mi. Hlavne tie, ktoré sú povzbudzujúce ma dostali tam, kde som teraz.



Budem vďačná za každý koment, môžete vyjadriť aj váš názor, a tak isto aj za každé zdieľanie, pretože možno po prečítaní príspevku si niektorí uvedomia, aké je šikanovanie hlúpe a zbabelé. :)

You Might Also Like

8 komentárov

  1. Skvelý príspevok, osobne moc nemusím príspevky takéhoto typu ale tento ma oslovil. Pekne a zaujímavo si to napísala. Určite inšpirácia pre všetkých čo si týmto prešli :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Úžasný příspěvek, máš pravdu.
    Každý si prošel šikanou, či něčím podobným.
    Věř mi, že já už jsem si zvykala postupem času.
    Ty lidi, co věčně uráží tak stejně tady se mnou nebudou věčně.
    Nejhorší je to však ve škole, kde to začíná. A ty jsi v té hrůze celý den zavřená.
    Věřím tomu, že jsi silná. Hodně štěstí! Souhlasím s tebou.
    Doporučuji ti můj článek, který lehce souvisí s tímto.
    Máš jeden z nejlepších blogů, které jsem kdy viděla.
    S láskou Mí.
    http://mycrazydiary.blog.cz

    p.s tady je ten článeček.

    http://mycrazydiary.blog.cz/1603/spolecnost-ktera-vi-o-vas-uplny-hovno

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem veľmi pekne :) som rada že si si ho prečítala a že ťa oslovil ❤ mnoho ľudí si avšak neuvedomuje dôsledky šikany a tak som sa aspoň týmto spôsobom snažila ukázať aké je to zlé a ako to ľuďom ubližuje :)) ..tvoj článok som si prečítala a plne s tebou súhlasím. Teším sa na tvoje ďalšie príspevky.

      Odstrániť
  3. Skvělý článek, pěkně napsáno. Opravdu nechápu, proč má někdo potřebu takhle urážet druhé...

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pěkný článek! Bohužel šikana se v dnešní době moc neřeší a bere se to jako normální věc. Ve škole jsem sama měla problémy s jednou holkou, kvůli které se se mnou 3 měsíce nikdo nebavil. Moje mamka byla za třídním a řekla mu, co se děje. On jí samozřejmě nasliboval, jak všechno vyřeší atd. Skutek utek a začal to řešit až teď, když mám přidanou přihlášku na jinou školu a to stejně jen kvůli tomu, abych neodešla, protože škola na každého žáka získává určitou částku peněz. Ale už je pozdě. Když se něco dělo, tak nikdo nic neřešil. A teď už je to v pohodě, ale stejně tam po tom všem nechci zůstávat. A najednou to chce řešit, když už je všechno rozhodnuté. Prostě šikana se v téhle době bere jako absolutně normální a to je na tom to nejhorší. :/
    Catherine Ribbon

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem pekne <3 .. skús sa s tým nejak vyrovnať, mysli na pozitívne veci,snaž sa takých ľudí ignorovať. Dokáž že ty si v niečom lepšia a výnimočnejšia, nenechaj sa podceňovať :) držím palce, dúfam že už nič také znovu nebudeš musieť riešiť a zažiť.

      Odstrániť

Obľúbené príspevky