Všetko má svoj čas

pondelok, októbra 11, 2021



Som typ človeka, ktorý by mal najradšej všetko hneď. Nemám rada ten zdĺhavý proces v podobe čakania aj napriek tomu, že som si vedomá toho, že veci si vyžadujú svoj čas. Všetko potrebuje mať svoj daný proces. Aj my ako ľudia prechádzame rôznymi procesmi počas nášho života a formujeme sa do lepšej podoby. A tak je to aj s vecami, na ktorých pracujeme. Niekedy však vyžadujú viac práce a až potom prichádzajú výsledky. Inokedy stačí málo a výsledky prídu takmer hneď. Ale nikdy neprídu len tak samé od seba. Vždy musíme na všetkom pracovať. A niekedy je dôležité si to uvedomiť alebo opäť pripomenúť. 
A prečo o tom vlastne píšem? Sama neviem. Prechádzala som si Pinterest, na ktorom zvyčajne hľadám rôzne inšpirácie, väčšinou na rôzne typy fotenia fotiek. Tentokrát som však natrafila na jeden obrázok, ktorý mi dodal presne tú inšpiráciu, ktorú som po celý čas hľadala a ani som o tom sama nevedela. Bolo na ňom napísané niečo v zmysle, že "Všetko má svoj čas."

Častokrát som sa pristihla pri tom, že sa mi nechcelo už čakať, chcela som vidieť výsledky hneď. To ma však sťahovalo ku dnu, pretože veci, na ktorých som pracovala, a pre ktoré som spočiatku bola nadchnutá, mi nikdy dlho nevydržali. Pustila som sa do rôznych vecí, projektov, mala som veľa nápadov a keďže som kreatívny človek, potrebovala som stále niečo tvoriť a zhmotňovať tieto moje nápady do reality. Ako som už ale spomínala, keďže sa mi nechcelo čakať, skončila som so všetkým skôr ako to stihlo mať vôbec nejaký úspech. Bola som tak moc zo všetkého nadchnutá, mala som presné predstavy, na ktoré som sa nevedela dočkať ako ich zhmotním do reality. No realita je niekedy iná ako si predstavujeme. Predstavy sú tak jednoduché, tak ideálne a stopercentné. Všetko vidíme s úplnou presnosťou vďaka našej predstavivosti. Dôležité je si ale uvedomiť, že realita je zložitejšia. Tam už nie je všetko tak jednoduché a perfektné. V realite nestačí len predstaviť si danú vec. Musíš na nej pracovať. Pracovať na tom, aby bola presne podľa tej danej predstavy. A to nie je vždy jednoduché. A hlavne, nie každý vidí tie veci ako my. Nie pre každého sú tie veci také perfektné ako si ich my zrovna predstavujeme. Nie každý vidí tie naše nápady spoločným uhlom pohľadu. Každý má svoj uhol pohľadu, každý vidí veci inak. Pre každého je niečo iné pekné, zaujímavé, či naopak škaredé a nezaujímavé. A preto nás nesmie odradiť ak nedosahujeme taký úspech ako by sme spočiatku očakávali. Preto nás nesmie odlákať od tej našej cesty úsilia ani to, že veci možno nevychádzajú podľa našich predstáv. Pretože tak to jednoducho je. 
Život je nevyspytateľný, nevieme čo nám prinesie. Momentálne som sa zamerala hlavne na naše vízie, predstavy a realizáciu vlastných snov do hmotnej podoby. Zákon o tom, že "Všetko má svoj čas" platí ale úplne vo všetkom. Platí aj vo vzťahoch, kedy je správny čas pre dve duše aby tvorili pár. Platí aj v medziľudských vzťahoch, kedy je ten správny čas pre dve osoby aby si odovzdali svoje nápady, zdieľali spoločné chvíle, radostné aj smutné a vzájomne sa podržali. Platí aj v práci, kedy je správny čas vypracovať sa na vyššiu pozíciu, či nájsť si tú "ideálnu" prácu, ktorá nás naplní aj vnútorne. A je toho toľko že by sa o tom dalo písať celé dni. Ale VŠETKO MÁ SVOJ ČAS a preto na to pôjdeme postupne. 

Dnes som písala o splnení svojich snov, o ich realizácii a našej vytrvalosti v snahe naplniť svoje ciele. A o tom, aby ste to nevzdávali keď sa vám zdá, že to nie je také ako by ste chceli. Že to nie je také ako by ste si predstavovali. Z vlastnej skúsenosti som sa mnohých vecí vzdala, nepokračovala som v realizácii a zavrhla som tým zdĺhavým procesom, ktorý si veci vyžadujú a nikdy som to nedotiahla až do konca. A bola to chyba. 

Preto chcem, aby ste sa aspoň vy nenechali odradiť, aby ste neustále pracovali na tom, čo je pre vás dôležité, na tom, čo by vás robilo šťastnými a na tom, vďaka čomu by ste si splnili svoje sny a životné ciele. Pretože všetko má svoj čas, proces a vy musíte byť vytrvalí a užívať si ten každodenný progress. Aj keď to možno teraz nevidíte, stále ste bližšie k naplneniu svojich snov. Ale len ak sa nevzdávate a pokračujete vo svojej ceste.

Držím vám palce a posielam pusu a objatie.









You Might Also Like

0 komentárov

Obľúbené príspevky