Moja skincare rutina // obľúbené produkty

štvrtok, februára 03, 2022


Každá žena sa chce dostatočne starať o svoju pleť. Každá túžime po dokonalej vyhladenej tvári ako z instagramovej fotky. To však nikdy nedocielime. Každá pleť má svoju určitú textúru, každá pleť je aj typovo iná a preto je dôležité zvoliť si tie správne produkty, ktoré budú vašej pleti vyhovovať.


Ja vás dnes oboznámim s mojimi obľúbenými produktami, ktoré používam pri mojej každodennej rannej rutine v starostlivosti o pleť. A možno vás niektorý zaujme a bude to jeden z produktov, ktoré budú vyhovovať aj vám. :)


1. CeraVe čistiaci penivý gél


Prvým produktom je práve tento CeraVe Čistiaci gél, ktorý čistí a odstraňuje nadbytok kožného mazu bez toho, aby bola narušená ochranná kožná bariéra pokožky tváre. Obľúbila som si ho, pretože nevysušuje vôbec pokožku a je vhodná na normálnu až mastnú pleť. Obsahuje 3 esenciálne ceramidy, niacínamid a kyselinu hyalurónovú. 



- Používam ho na navlhčenú pleť a krúživými pohybmi si gél vmasírujem do pokožky a následne opláchnem.

2. Stabilizačné výživné ryžové tonikum na tvár


Toto stabilizačné a výživné ryžové tonikum značky Barwa som si veľmi obľúbila za posledné mesiace. Obnovuje prirodzené pH pokožky a poskytuje dôkladné vyživenie tváre. Každý deň účinne odstraňuje nečistoty a odumreté kožné bunky. Taktiež udržiava jej vysokú úroveň hydratácie, pričom dodáva efekt rozjasnenia. Okrem toho, oproti iným podobným produktom od iných značiek je práve toto tonikum podľa môjho názoru tou najlepšou voľbou a to hlavne vďaka svojej výhodnej cene a vďaka tomu, že vo svojom zložení sa ryžový extrakt nachádza v najvyšších priečkach. Dôležité je preto pozerať aj na zloženie produktov. 


3. Bioderma Hydrabio Moisturising Mask


Ako prvé by som spomenula, že táto hydratačná maska značky Bioderma nie je ako ostatné klasické masky, ktoré musíte zlupovať, či oplachovať. Stačí, že si ju len natriete na tvár a ona sa vám dokonalo vpije do pokožky. Obnovuje prirodzenú hydratáciu a znižuje citlivosť pleti. Po nanesení máte pocit neskutočnej hebkosti a hydratácie. Nemusí sa nutne používať každý deň ale je najlepšia na hydratáciu tváre, preto vám ju srdečne odporúčam ak máte pleť suchú až normálnu.  


4. The Ordinary Amino Acids + B5


Jedným z mojich top produktov na pleť je určite toto The ordinary sérum. Poskytuje zvýšenú ochranu pokožky a podporuje jej elasticitu. Toto sérum obsahuje 5% koncentrovaného D-panthenolu, čo je pro-vitamín vitamínu B5, ktorý poskytuje povrchovú a podpovrchovú hydratáciu a súčasne pomáha pri ochrane kože. Taktiež výborne hydratuje pokožku a ako ďalšou výhodou, ktorú som spozorovala je, že slúži ako dokonalý podklad pod make-up. 



5. Some by mi - truecica mineral calming tone-up suncream SPF 


Určite ste si už všimli, že začína byť na Slovensku veľmi populárna kórejská kozmetika, ktorá má veľmi dobré výsledky. Rozhodla som sa teda vyskúšať svoj prvý produkt od kórejskej značky a to práve toto SPF, ktoré by malo byť základom každej skincare rutiny. Každý by sme mali používať SPF, ktoré chráni našu pokožku pred ultrafialovým žiarením, rovnako ako konkrétne toto SPF od kórejskej značky Some by mi. 


Vďaka bezpečným minerálnym filtrom a vysokému indexu SPF chráni vašu pleť. Krém má veľmi jemnú, príjemnú textúru, dobre sa vstrebáva a nezaťažuje pokožku. Dôležité je taktiež spomenúť, že nezanecháva biely film na vašej tvári a pekne sa vstrebe. Ja som s týmto produktom nadmieru spokojná a určite ho odporúčam aj vám. Najlepšie je, že nezáleží na type vašej pokožky, tento produkt je vhodný pre každý typ pleti. 


To by bolo všetko z mojej skincare rutiny a mojich obľúbených produktov.
Verím, že vám aspoň trochu pomohla a našli ste si v nej produkty, ktoré budú vyhovovať aj vašej pleti.

Môžete sa v komentároch podeliť aj o vaše skúsenosti, prípadne napísať vašu rannú rutinu alebo produkty, ktoré vy používate.

Pekný deň ! :)

You Might Also Like

0 komentárov

Obľúbené príspevky