Dear Diary #1 | Note to myself

streda, júla 27, 2022


Vždy som žila v strachu.

Bála som sa nevedieť, spraviť chybný krok.

Bála som sa názorov a toho, čo si o mne budú myslieť ostatní.

Bála som sa prejaviť, byť samou sebou.

Každým dňom sa ma zmocňoval strach.

Až sa napokon stal súčasťou môjho života.

Nevedela som, že práve strach ma brzdil ísť si za svojim snom.

A byť tým, kým naozaj chcem byť.

No dnes viem.

Viem, že už ho nenechám brať mi vietor z plachiet.

Už nenechám zvíťaziť svoj strach.

Dnes som sa stala víťazom Ja. ♡

Toto boli slová, ktoré mi už dlho ležali v poznámkach v mobile. 
Trvalo mi dlho, kým som si vlastne uvedomila, čo mi zabraňuje napredovať. Sú to slová, ktoré boli písané od srdca. Písala som ich pre seba, ako poznámku aby som si to pozrela vždy, keď opäť nebudem môcť kráčať vpred. Keď ma bude brzdiť strach. 
Vtedy som ešte ani nepomyslela nad tým, že ich niekedy zverejním. Verím, že nie som sama a že moje slová pomôžu aj niekomu z vás uvedomiť si, že sa nemôžete nechať brzdiť strachom a nesmiete sa báť ísť za svojim snom.




You Might Also Like

0 komentárov

Obľúbené príspevky